tisdag 2 december 2008

2 december 2008

Har varit och lämnat plutten på dagis för ett tag sedan så nu får vi se hur det går idag. Förhoppningsvis är han piggare och gladare så jag hinner med allt som jag måste hinna med idag. Emelie och jag ska plugga, men först kommer Henrik förbi för att kolla på min gamla dator. Får se om vi får igång gamla bettan :-) Hoppas det för då tjänar man en slant på den, vilket är precis vad jag behöver just nu. Jag ska även hinna med att tvätta idag.

Jag har börjat få ont i halsen igen... Hoppas verkligen inte att det är halsfluss.. Men det skulle inte förvåna mig. Kunde ju inte avsluta pencillinkuren eftersom jag mådde så dåligt av den. Får se hur det känns imorgon, annars blir det att ringa vårdcentralen. Har inte tid att vara sjuk nu. Ska även jobba i helgen och det måste jag! Har inte råd att vara hemma..

Idag är det en hemexamination i affärsjuridik som ska göras och sen har jag 3 inlämningsuppgifter den här veckan och de vill jag ha gjort så fort som möjligt. Vill slippa stressa om jag kan, så nu ska jag sätta igång med allt detta.

Tack och åter tusen tack
för alla varma ord och hälsningar!
Ni gör mig glad och ni peppar mig!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer