torsdag 11 december 2008

This is the life



Sitter och skriver lite affärsjuridik men tar en kort paus då jag blir alldeles snurrig av alla fack-ord som man försöker få in i skallen. Juridiken är inget att leka med..

Om någon timme kommer Emelie då ska vi ner på Bettans och plugga fekB ett tag. Provet på måndag kommer inte vara lätt så får vrålplugga nu idag och imorgon.

Nu är jag bara hemma i 12 dagar till sedan bär det av till norrland. Sedan kommer jag hem igen i mitten av januari, lika bra att vänja sig för sen ska man bo där på heltid. När jag och plutten kommit hem igen börjar den verkliga stressiga tiden, det är sååå mycket att göra. Men det ska bli så skönt när vårterminen är över och sommaren kommer igen. Just ja.. kom precis på att jag måste hem till mamma och skriva ut mitt cv. Ska ju söka jobb där uppe :-) Redan i mellandagarna ska jag vara ute med cv't och hålla tummarna för att man får napp någonstans. Men det blir möjligtvis BT om de är i behov av folk vill säga.

Hur som helst så har jag inte tid att sitta här längre.

Lycklig!

/jonna

1 kommentar:

Kommentarer