lördag 13 december 2008

Lucia

Idag är det 13 december och lucia, var och tittade på det sötaste luciatåget igår på Kevins dagis. Synd bara att plutten inte kunde vara med :( Men det var jätteroligt att se de små sjunga för full hals där ute i kylan.

Annars gjorde vi inte så mycket igår. Jag var iväg på dan och pluggade med Emelie medan Kevin var hemma med Anders. Det gick jättebra, inte för att jag räknat med något annat heller. Det funkar jättebra och Kevin tycker så mycket om Anders. Enda gången Kevin blir sur är när jag och Anders pussas och kramas, då blir han lite avundsjuk och vill gärna komma upp i min famn. Mammas kille det där ;-)

Idag är det som sagt lördag och Kevin vaknade med tuppen (eller tidigare, vid 6 redan) så man är lite seg just nu. Idag ska det bara vara lugnt och skönt på dan, vi ska väl kanske knalla ner och titta på något luciatåg annars blir det lugnt. Jessica & Henrik kommer hit ikväll för att spela monopol och äta gott, det ska bli trevligt.

Men nu ska jag gå och krypa ner i sängen med min Anders igen :-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer