onsdag 3 december 2008

3 december 2008

Dagarna går så fort... (hmm.. undrar hur många blogginlägg jag har börjat med den meningen haha). Bara 15 dagar kvar av skolan nu och jag har fortfarande inte fått information om när proven ska skrivas, det känns mindre bra ärligt talat. Jag vill veta vad jag måste plugga till så jag kan börja med det. Jag vill satsa stenhårt på det här så. Igår fick jag höra att den här utbildningen skulle ha startat nu i januari för en ny klass men att den blivit inställd eftersom utbildningen inte uppfyllt komvux kriterier. Det hade man iofs kunnat räknat ut med lillfingret. Det har inte fungerat alls och det är så trist eftersom det är en bra utbildning. Men till våren hoppas jag att det fungerar bättre.

Idag bär det av till Emelie för att plugga. Först och främst företagsekonomi men jag måste först och främst hinna med affärsjuridiken och det ska jag fixa nu på morgonen innan jag ska till Emelie. Det borde inte ta mer än en timme så det ska jag nog hinna med.

Är det någon som har en bra idé på hur man kan dela av ett rum på ett snyggt och praktiskt sätt?

/jonna

1 kommentar:

Kommentarer