onsdag 17 december 2008

Emetofobi

Min emetofobi är mycket värre än vad jag kunde ana, det upptäckte jag idag. Så nu har jag bestämt mig för att ta hjälp av kognitiv beteendeterapi för att komma över min rädsla. Det blev ett bryskt uppvaknande idag och jag kan inte leva med det längre. Jag vill inte leva med det längre. Hittills har jag mer eller mindre kunnat skjuta undan det men idag insåg jag att det blir alldeles för stora hinder i min vardag att ha denna fobi. Så nu är det som sagt dags att göra något åt det.

Stort tack till min underbara mamma som ställer upp när jag behöver henne!

Snart kommer plutten hem från mormor och då ska han krypa ner i sängen.
Jag hoppas verkligen han slipper att få magsjuka...

Fan vad jag längtar till nästa tisdag.
Saknar min älskling enormt mycket nu.

/jonna

1 kommentar:

  1. Hejsan, Emma här !
    jag har väldigt kraftig fobi jag oxå, orkar verkligen inte leva med detta längre.
    skulle vara skönt att snacka med ngn med samma problem, om du vill kan du adda min msn emma.jog@live.se Kram Emma

    SvaraRadera

Kommentarer