tisdag 2 december 2008

Älskar!

Åh vad jag älskar Isa's tavlor. De är så fina och jag vill ha sååå många av dem. Förhoppningsvis kanske man kan tillåta sig själv att köpa någon till våren :-) Är även sugen på att låta Anna måla en tavla med Kevin som motiv som han kan ha i sitt rum, den dagen han får ett eget vill säga. Men lika där får man nog vänta ett tag.

Jag känner att jag bara går och väntar på att de här 6 månaderna ska gå så jag och plutten får ta vårat pick & pack och fara upp till norrland. Tappar lusten att göra något här hemma och vill bara iväg känner jag. Men den som väntar på något gott... :-)

Har fått lite gjort idag även om energin inte varit på topp. Känns som det ligger nåt i kroppen som inte vill bryta ut eftersom jag inte alls har lika mycket ork som tidigare. Men det är inte så mycket att göra åt direkt, bara vänta och se. Halsen känns lite bättre idag (tyvärr hehe), så någon halsfluss kanske jag kommer ifrån den här gången iaf.

Nya planer för nyårsafton dök upp så här på kvällskanten. Vi ska till Henke & Stina på nyår och det tycker jag låter jättetrevligt :-) Nu längtar jag om möjligt ännu mer till den 23 december när jag och plutten får åka upp till Sundsvall, önskar att tiden kunde gå lite snabbare just nu. Men när jag tänker efter så behöver jag verkligen den här tiden fram till den 19 december när skolan är klar för den här terminen; jag har nämligen 5 skriftliga prov på 3 veckor och dessutom ska jag hinna avsluta 4 kurser på den tiden, vilket innefattar ca. 8 inlämningsuppgifter och hemexaminationer. Hjälp! Jag behöver verkligen den här tiden och med så mycket att göra kommer nog tiden gå ganska fort också för den delen.

Positiva tankar!
Jag är glad även om jag är trött och slut för det mesta.
Kevin har börjat prata lite mer nu, kanske släpper det snart :-)
Jag har träffat en underbar karl som gör mig lycklig.
Jag har "bara" 6 kilo kvar till min målvikt.
Jag mår bra!!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer