torsdag 4 december 2008

Julpyntad gren

Har pyntat min gren som sitter på väggen ovanför soffan.
Det blev tyvärr ingen rättvis bild...

Ännu en dag har gått och imorgon ska jag ha sovmorgon. Wonderful!
Kevin är lite hängig och för en gångs skull har Christer tagit sig hit, så Kevin ska vara hemma med Christer medan jag ska plugga. Emelie och jag ska vara hos henne/Bettan's och plugga imorgon så jag hoppas jag hinner klart med allt.

I helgen är det jobb som gäller. Det var 1 månad sedan jag jobbade sist, tiden går verkligen fort. Synd bara att man aldrig mer kommer kunna ta sovmorgon/komma hem tidigare, Malin har ju bytt jobb. Men det går ändå, det blir lite längre dagar men eftersom det bara är varannan helg kan jag nog leva med det :-P hehe

Varför ska det vara så gott med gott? :'(

Go'kväll.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer