måndag 1 december 2008

1 december 2008

En månad kvar av detta år och som det ser ut just nu kommer det bli 3 veckor av stress och 1 underbar vecka i norrland med min älskling innan vi går in i 2009. Men det är helt okej ändå, jag får som sagt 1 vecka med Anders så då kan jag ta 3 veckor av stress :-)

Gårdagen var lite bitterljuv, det var jättegott med julmat men Kevin var lite gnällig när vi var uppe i Herrgården så vi knallade hem efter maten. Och idag fick jag hämta honom från dagis, igen. Han var jättekinkig och ville inte göra något alls utan var bara ledsen hela tiden. Så vi knallade hem, han fick äta lite lunch och sova sen fick han följa med mig upp till skolan en snabbis. Var ju tvungen att prata med Kris eftersom jag egentligen skulle skrivit ecdl-prov del2 idag men då sket det sig igen. Nu ska jag få göra hemskrivning på den vilket är väldigt schyst av Kris, så det tackar jag för :-) Huvudsaken jag blir godkänd har jag sagt och det blir nog inga problem. Satsar lite hårdare på ekonomiämnena.

Jag är så glad att jag träffat Anders. Jag förstår inte vad jag gjort som förtjänat en sån fin kille, jag är lycklig, väldigt lycklig. Nu längtar jag till nästa sommar när jag och plutten får flytta upp dit. Boende är ju redan så gott som klart så det gäller bara att bli klar med plugget så är det bra sen. Lääängtar...

Men nu ska jag plocka lite...

/jonna

1 kommentar:

  1. Skönt att läsa att det går bra för dej och att du är lycklig för det är du värd,förstår inte ibland hur du orkar med allt men som du skrev barn kan göra att man orkar fast man vill ge upp, jag vet

    Ta hand om dej!

    SvaraRadera

Kommentarer