söndag 30 november 2008

Lite bilder...

" kevin & mamma"
" skååål"

"me"

Det var någon som hade med sig sin nyinköpte Pentax så det har blivit lite kort nu de senaste dagarna. På sista bilden ser ni lite av min senaste huvudbonad, en mössa från Stadium för 149:- och den är helt underbar, älskar den!

Igår var en trevlig dag. Vi var först iväg till Thun's på dan och shoppade lite, blev inte så mycket men hittade iaf ett par nya mysbyxor till Kevin bl.a.
Sedan kom Jessica & Henrik mot kvällen, då käkade vi hemmalagad pizza, spelade wii och sedan tog vi ett parti "Kvinna mot Man". Sizz och jag vann, men det var en jämn kamp :-) Kul var det!

Idag på eftermiddagen blir det julbord på Gimo Herrgård, det ska bli gott med lite julmat. Kommer väl rulla därifrån sen men det kan jag leva med :-P

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag...

/jonna



1 kommentar:

  1. Hello Jonna. Jag tänkte kolla med dig om du kan hjälpa mig. Jag behöver hjälp att bredda ytan som mina blogginlägg "är" på. Alltså så att spalten inte blir så smal. Jag kan inte hitta var jag ska ändra bredden... :(

    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer