söndag 9 november 2008

Jobb och Farsdag!

Jobbet igår gick ovanligt smärtfritt.. timmarna bara flög iväg (peppar peppar), hoppas det går lika bra idag, men oftast brukar söndagar vara mycket lugnare än lördagar. Igår fick jag skjuts till jobbet och idag får jag skjuts från jobbet, underbart. Tack Malin!

I veckan blir det prov, plugg och mera plugg. Provet är imorgon, måndag, och sedan ska jag försöka ordna upp med min studieplan så det stämmer. Om 2 veckor börjar 2 nya kurser; Administration och Affärsjuridik och de ska vara klara innan vi går på jullov så det kommer nog bli ganska stressigt känns det som. Dessutom ska jag läsa feB parallellt med de kurserna eftersom det blev strul med proven.

Imorgon kommer Emelie hit på förmiddagen och pluggar lite innan vi drar upp till skolan för prov/handledning. Alltid trevligt med sällskap :-)

Nu har jag köpt Kevins första julklapp, vet inte riktigt vad mer jag ska köpa. Har ju lite idéer ;-)

Idag är det farsdag och min pappa är ju i Thailand.. eller inte. Igår på jobbet såg jag att jag hade 3 missade samtal från farmor och jag blev sjukt orolig, hon brukar aldrig ringa till mig och absolut inte 3 gånger i rad. Så jag sprang iväg för att ringa henne och då är det PAPPA som svarar. Han hade kommit hem utan att säga något den jäkeln. Så igår kväll följde han med hem och träffade Kevin en stund. Får se hur länge han blir hemma nu då...

Finns det något jag inte står ut med så är det ett visst x. Det är inte meningen att man ska behöva sova under samma tak som sitt ex 2 helger i månaden efter att man separerat. Det är mot naturens lagar... Jag kommer få magsåååår!!

Det ska bli helt underbart att åka till Sundsvall nästa helg.

Hoppas alla får en trevlig söndag!

/Jonna

2 kommentarer:

Kommentarer