tisdag 25 november 2008

Ingen idé att planera...


Det är verkligen ingen idé för mig att planera dagarna. Idag var tanken att jag skulle ligga i som f-n och plugga så jag fick mycket gjort. Men så ringde de från dagis så det var bara att knalla ner och hämta plutten. Vet inte riktigt vad det var för fel men han var jätteröd i högra ögat och svullen på kinden med röda fläckar på högra sidan av ansiktet. Ringde vårdcentralen och väntar nu på att de ska ringa upp så jag får prata med en distriksköterska. Nu vill jag att de ska titta på honom och kolla upp om det möjligtvis är så att han fått en allergiskreaktion mot något. Hur som helst så efter jag hämtat honom på dagis gick vi ner till Ica för att handla lite (hann ju inte med det innan) och när vi kom hem var han knappt röd alls. Väldigt mysko. Får se vad de säger när de ringer.

Hoppas iaf att han kan gå till dagis imorgon eftersom jag måste skriva provet imorgon, kan inte skjuta på det igen! Christer har dock lovat att han ska komma hit i värsta fall och tur är ju det.

När de ringde från dagis rann all energi ur mig kändes det som men jag tog mig i kragen och har iaf hunnit göra klart en uppgift när Kevin sov. Så nu är det bara 3 inlämningsuppgifter kvar och 1 hemexamination. 3 av dem ska vara inlämnade senast fredag och hemexaminationen på måndag. Men jag har som plan att bli klar med alla tills på fredag eftersom Anders kommer på torsdag kväll. Kan vara skönt att ha allting gjort i tid så man slipper stressa, men som sagt; ingen idé att planera...

Trött men lycklig ändå!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer