onsdag 12 november 2008

En God morgon

Har börjat dagen med en stor skål av Verum Hälsofil med Kellogs RedBerries, mums! Känns som en riktigt bra start och en massa energi vilket är precis vad jag behöver inför den här dagen :-)

Fick höra lite skvaller så här på morgonen att Tina och Pelle ska ha tillökning i juni, stort Grattis!! Så Linnea och Isak ska få en lillasyster eller lillebror, eller tvilligar som Pelle skoja om. Ja men vet ju aldrig ;-)

Ja det är så mysigt med bebisar, när de är så där små och man kan hålla dem i famnen och bara mysa. De första veckorna när man försöker få ögonkontakt med sitt barn och när det väl händer smälter ens hjärta totalt. En underbar känsla, helt obeskrivligt underbart det är att få barn. Den lyckan finns det inget som slår.

Jag är en otroligt lycklig mamma :-) Det går inte att se på Kevin utan att le, när han tittar "under lugg" och flinar är han så söt. När jag tittar på honom kan jag inte förstå att han är min son, vad har jag gjort som förtjänat en sån fin liten kille? Ja vem vet.. jag vet bara att han är min son och jag vill inte leva en sekund utan honom. Jag vill att han ska förbli min lilla bebis men han växer upp så fort, 1½ år redan och han kan så mycket. Nu för tiden ska han göra allt själv, sitta på vanliga stolen och äta, borsta tänderna, klä på sig osv... Det går alldeles för fort. Jag hinner inte med :-)

Om ca.2 timmar ska jag möta upp Emelie. Då blir det andra bullar av!
Sen ska jag upp till skolan och skriva prov i ecdl c, det får gå som det går. Inga större problem med det skulle jag tro. Möjligtvis att man missar någon formel med det kan jag leva med.

Hoppas alla får en bra dag!

/jonna

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan packa väskan, idag är det min tur att våldgästa Emelie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer