lördag 15 november 2008

Sjukling i Norrland

Jag är sjuuuuk. Har haft feber hela natten, förkyld och jävlig men det är underbart att vara här ändå :-) Igår kväll kollade vi på Darkness Falls och sedan kröp vi ner under täcket för jag var helt slut. Drack dock en Malibu med ananasjuice (mums!).

Idag ska vi upp till mormors grav, hälsa på Ylva och P.A, bowla med Henke och Stina och sedan blir det tacobuffé ikväll. Önskar bara att febern kunde försvinna för man går som lite i en dimma.. Men men det får man väl leva med antar jag.

Kevin är iaf lite bättre nu, febern hade gått ner från att ha varit uppe på över 40 grader i natt berättade Christer. Min lilla plutt.. Man blir orolig när han är så där hängig.

Nu har min skoterraggare kommit in igen efter ha grejat med sin skoter :-)
Hör ni BOB'are vad jag skaffat mig för en karl? hahaha

Hoppas alla får en trevlig helg
för det ska jag iaf ha :-)

/jonna
älskar sundsvall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer