lördag 29 november 2008

No more.

Igår fick jag & gubben mycket gjort och det var en underbar dag. Är så mysigt att ha honom här :-) Igår efter att vi hämtat plutten på dagis var vi ner på Lyktan och käkade med pappa och det var trevligt. Ville ju att pappa skulle träffa Anders innan han åker tillbaka till Thailand.
Sedan spenderade vi resten av kvällen i soffan. Han med öl och jag med Baccardi Pinapple ;-) mums!

Idag blir det nog lugnt på dan och ikväll kommer förhoppningsvis sizz & Henrik hit och spelar lite sällskapsspel.
Jag längtar tills jag och plutten flyttar till norrland. Ska bli så härligt att komma hem, bort från den här hålan och vidare mot Sveriges vackraste stad, trevligaste människorna och min gubbe & hans dotter :-) Sen blir det No more Gimo.

Kevin sitter här bredvid mig och äter frukost och diggar Kate Perry - Hot N Cold :-) Han är för cool.

Bara 2 julklappar kvar... skönt!
Trevlig helg!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer