onsdag 5 november 2008

Barnkläder i Folkan!

Från håll och kanter har jag hört under veckan att kläderna uppe i folkan ska vara jättefina, ja så låter det alltid tänkte jag så jag har inte haft någon tanke att åka dit och titta. Men idag viskade min granne till mig över balkongen att jag borde gå dit och kolla in de fina barnkläderna. Ja så jag gjorde det eftersom det var sånt jäkla tjat...
Detta blev resultatet: 2 par byxor + 3 t-shirts
totalt : 385 kr

Ja fina kläder hade de verkligen och mycket!
Dock inte såå mycket i Kevins storlek men babykläder vimlade det av så alla ni som nyligen fått bebis borde åka dit och fynda. Även ni andra med barn så klart! Man hittar alltid något.

Imorgon blir en jobbig dag.. måste ta ett tufft beslut :-( snyft!

Jag är så blödig idag känner jag.
Inte några kärleksfilmer eller sjukhuset, då kommer tårarna spruta.

Ska busa och mysa med plutten hela kvällen så fort han vaknat från sin eftermiddagslur, han hade inte sovit så länge på dagis idag så han var väldigt trött när vi kom hem.

Jag är kär & galen!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer