tisdag 18 november 2008

Tisdag - Stressa

Idag måste jag försöka hinna med mycket då Christer åker hem i eftermiddag. Kevin blir nog hemma imorgon också, för säkerhets skull. Jag vill inte skicka honom till dagis och så ringer dom igen efter några timmar (kommer garanterat hända ändå men men).
Jag är inte helt frisk ännu från halsflussen men idag har jag fått tillbaka lite av rösten iaf. Det är så irriterande att man blir hungrig av medicinen :-/ Känns jättekonstigt att äta och ändå fortsätta vara hungrig, påminner lite om hur det kändes när man var gravid haha.

Idag ska jag iaf försöka hinna med den här veckans inlämningsuppgifter så jag inte börjar med att komma efter i de nya kurserna. Sedan har jag tvättstuga från 11-15 vilket är ett måste.

Men nu ska jag hoppa in i duschen...

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer