måndag 24 november 2008

Snökaos i Gimo.

min lilla älskling på snowracer'n

Imorse när det var dax att gå med plutten till dagis fick vagnen stanna hemma. Det var 3 decimeter med snö utanför så jag satte honom på snowracern istället. Sedan fick jag pullsa snö enda fram till dagis. Där var det lite kaos... det var många ur personalen som inte kunde ta sig till jobbet. Men det var inte så mycket barn där heller, när jag lämnade Kevin var det bara 3 barn på hela dagis och egentligen skulle det varit 15 st. Så det löser sig nog ändå tror jag :-)
Däremot vet jag inte hur det blir med skolan idag, skulle egentligen skriva prov men fick höra att skolan var stängd.. skulle ju vara skönt att få det där provet gjort någon gång! Ska ta och ringa Kris och höra.

Igår hade jag och plutten en riktig mysdag. Vi bakade lussekatter, busade i snön och mös i soffan på kvällen. Idag är det mindre roligt väder ute så idag tänker jag stanna inne så mycket som möjligt.

Nu ska det pluggas...
jag och plutten ute i snön

/jonna

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut du :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas kaoset börjar ordna upp sig. Jag fick höra att det skulle bli plus sen framåt helgen eller nåt...

    SvaraRadera

Kommentarer