måndag 17 november 2008

Lasse Stefanz

Jag har knappt någon röst kvar, inte för att jag sjungit Lasse Stefanz för det överlåter jag till min karl :-) hihihi. Det känns liite jobbigt just nu men det är mest för att febern gör en så hängig. Pratade med min lärare i telefon för en stund sen, skulle ju egentligen skrivit prov idag men jag hoppas att jag är pigg nog att skriva på onsdag istället och att Kevin är tillbaka på dagis då. Han hade inga vattkoppor tydligen utan prickarna har börjat gå tillbaka och när vi pratade med bvc sa de att det var tydligt att detta var prickar som kommit efter att han haft hög feber så många dagar i sträck. Dessutom är han mycket piggare nu och blir mest rastlös av att vara hemma. Så förhoppningsvis är vi båda på benen snart igen.

Idag började 2 nya kurser för mig och jag har miljoner saker att göra i skolan och jag vet att det kommer bli lite tufft att hinna med allt men jag får ta lite då och då när jag orkar helt enkelt. Något annat kan jag inte göra. Men Christer stannar tills imorgon eftermiddag så jag hinner förhoppningsvis med lite tills dess. Måste tvätta imorgon också...

Jag längtar till nästa helg när Anders kommer igen. Allt känns så bra :-)
Har inte vågat hoppats för mycket hittills men nu känns det rätt.
Speciellt när jag och sizz var upp till honom och jag hade exakt samma känsla som jag alltid fått när jag kommer till Sundsvall; att komma hem.
Jag trivs väldigt bra runt omkring där och om allt fortsätter fungera så här bra så kommer jag och plutten flytta nästa sommar antagligen, hoppas på det iaf. Jag vet att jag inte vill bli kvar här i Gimo, har tröttnat på den här hålan (det var iofs ett tag sedan) men nu vill jag bli klar med skolan och sedan börja söka jobb eller en ny utbildning till hösten.


jag hemma hos henke & stina 15/11
foto av Sonny.

Det var längesen jag mådde så här bra (om man bortser från att jag har halsfluss). Det finns någon där ute som gör mig lycklig och som får mig att känna en värme inombords, en värme som jag inte kännt på väldigt länge.

Du är så fin och jag tycker om dig.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer