lördag 22 november 2008

Lördag

Jag är trött nu! Väldigt väldigt trött... igår blev det väldigt sent... 4 timmar i telefonen (gäsp)! Det var mysigt att prata med Anders in på natten, ville inte sluta så då får man leva med att man är trött idag och det är helt okej :-)

Igår hade jag och Emelie jättekul, det var absolut värt att stressa runt som idioter för att hinna med allt. Det måste vi göra om igen hehe.

Idag ska jag och Kevin åka med morfar och storhandla lite. Tänkte först att vi skulle åka till coop i Östhammar men tänkte höra med pappa om vi inte kan åka till Gränby istället. Coopen i Östhammar har blivit så dålig (eller den kanske alltid har varit det) men utbudet är inte det bästa och enda anledningen till varför jag handlar där är för att köpa Kevins blöjor som inte finns här hemma på Ica. Men det har hänt ganska många gånger att blöjorna inte funnits i Östhammar och det känns ganska onödigt att åka enda dit och så finns de inte, då är det bättre att åka direkt till Gränby där de garanterat finns.

Bara 5 dagar tills Anders kommer igen :-) Härligt. Det går lite i vågor hur mycket jag saknar honom. I början av veckan så var det väldigt mycket, nästan så det blev jobbigt. Nu känns det lite lättare, men desto färre dagar det bir kvar tills han kommer hit desto bättre känns det ju så klart ;-) Kommer bli en mysig helg när han kommer. Vi ska julshoppa, äta julbord, möjligtvis bowla eller ha monopol-kväll här hemma och så blir det så klart en massa mys också, det är viktigt.

Jag hoppas talet släpper mer för Kevin snart. Han säger inte många ord ännu.. Men just nu sitter han:
- Mamma
- Jaa? (jag)
- hihihihi
- Mamma
- Jaa? (jag)
- hihihihi

Pruttungen min!

Nu har han ätit upp sin frukost så nu ska jag tvätta av honom lite sedan blir det bus!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer