tisdag 4 november 2008

Buuuusigt :)

Idag har man fått mycket plugg gjort, känner mig riktigt duktig. Snart blir det t.om. roligare att plugga ;-)
Har haft sizz på besök nu på eftermiddagen, vi gjorde i ordning en väldigt god lunch bestående av kryddjärpar, potatisgratäng (som Henrik gjort) med kantarell och champinjonsås. Mums! Sedan spelade vi ett parti backgammon och sedan hjälpte sizz mig med feB'n lite grann. Hjälpte även henne att beställa lite nya roliga leksaker bl.a ny dator och ny digitalkamera. Men jag är inte avundsjuk :-P hihi

Nu har jag hämtat plutten från dagis, han vilar en stund nu innan det är dax för middag. Han ska också få kryddjärpar men med pasta istället eftersom potatisgratängen gick åt. Saknat min plutt idag.. ikväll ska vi mysa och han ska få ta sig ett bad bara för att han älskar att bada :-)

Imorgon blir det plugg på Bettans med Emelie. Alltid mycket roligare att ha sällskap och dessutom bra att ha någon att diskutera med när man kör fast.


Men nu ska jag städa undan lite här.. bombnedslag.


Visst är den fin som vit?
Sizz beställde en rosa, vilket också är fint så klart!
Men jag är ingen "rosa" person så jag personligen skulle välja en vit.



Trevlig kväll.

/jonna

1 kommentar:

  1. Hej!

    Gå in o kika hos mig.... du har en utmaning som väntar!
    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer