måndag 17 november 2008

Skrattretande.

Detta är bara för kul! Det är tur att dessa dumma blondiner finns så vi Svenssons får något att skratta åt. Och nu börjar det faktiskt bli skrattretande Aftonbladet, skärpning! Det finns bra mycket bättre saker att skriva om. Ni är på god väg att bli skvallerblaska och visst är de det ni vill så grattis får man väl säga. Om inte så bör ni nog se över era artiklar och vad ni skriver om. Visst tusan kan det vara kul att läsa skvaller om man är på det humöret men när jag går in på en av Sveriges största nyhetstidningar vill jag läsa nyheter, inte skvaller.

Ber om ursäkt för min bittra synvinkel så här på morgonen. Tjejen har tappat rösten och mår mindre bra just nu. Saknar sin gubbe väldigt mycket också :-( Det här med halsfluss är väl inte direkt någon dans på rosor, speciellt inte när man blir sjukt hungrig av pencillinet fast att jag tagit det tillsammans med frukost. Mysko.

Men jag ska nog försöka somna om nu så kroppen får vila upp sig.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer