onsdag 12 november 2008

Total omvändning

Jag och Emelie fick mycket gjort idag fram till strax efter kl.13, då knallade jag hem för att hämta datorn och sedan gå upp till skolan och skriva prov. Precis när jag skulle gå in och sätta mig i salen så ringde telefonen; förskolan.. Jahopp. De trodde att Kevin fått ögoninflammation så det var bara att knalla ner och hämta honom. Kris var jäkligt schyst och lovade mig att jag skulle få skriva på måndag och onsdag nästa vecka istället, men då missar jag handledningen men det får jag leva med. Måste bli av med den här kursen nu!

Så nu ligger lillprutten och vilar lite men snart är det dax att kliva upp för att äta middag, pastagratäng blev det idag (finally) gott ska det bli :-)

Som tur är mamma hemma den här veckan så hon skulle ha Kevin ett par timmar imorgon på dan så jag och Emelie kan plugga lite. Sen får man skjuta allt annat åt sidan tills nästa vecka helt enkelt.

Har haft ont i magen hela dan idag.. och jag har funderat länge på vad det kunde vara, för det kändes som träningsvärk men så kom jag på att jag gjorde ju situps igår så det måste vara det hahaha. Vilket minne man har :-P

Imorgon eftermiddag ska jag, Kevin och mormor baka pepparkakor :-) mys!

Go'kväll!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer