måndag 3 november 2008

11 dagar

Helgen är förbi, igen.. Men har haft en jättemysig helg med Anders. Önskar att den inte skulle tagit slut. Men det är bara 11 dagar kvar tills jag och sizz ger oss iväg till Sundsvall för att hälsa på där uppe. Det går nog fort, det brukar göra det när man har mycket att göra, vilket jag garanterat kommer att ha den här veckan och nästa. Plugg, plugg, jobb och så mer plugg. Hoppas bara att Kevin håller sig frisk så jag hinner med allt som måste göras.

Igår så var vi till familjen Karlsson och fikade lite eftersom lillkusinen fyllde 19 år. Hon vann så klart på lotterna som jag köpt till henne ;-) 50/50 sa vi va Jeanette? hehe. Sedan var vi bara hemma och tog det lugnt. Skönt :-)

Idag är det skolan som gäller från kl.13 så nu hoppas jag att de ska få lite ordning på saker och ting. Är ruskigt irriterad kan jag lova. Har kommit efter eftersom jag inte fått något svar från min lärare, men det ska fan inte jag lida för iaf. Hur som helst så hoppas jag att det löser sig idag.

Hahaha, detta är bara för sjukt. Att de inte kan sätta in ett extra tåg eller kanske ett par extra vagnar på tåget. Det känns inte så säkert....

Hoppas alla får en bra måndag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer