söndag 2 november 2008

2 november

Först vill jag säga Grattis till min kusin Jeanette som fyller 19 år idag! Hoppas du är hemma idag för vi svänger nog förbi senare :-)

Igår var en trevlig dag. Kom iväg tidigt till stan, var förbi BT först och fick oss lite kaffe/oboy/Mer. Sedan var vi till ÖB så jag fick köpa mina tuggummin. Sedan vidare till Mariannes för att äta lite lunch. Ner på stan sen och betala min bok bl.a. Och Anders köpte brända mandlar till mig, MUMS!

Sedan drog vi vidare ut till Barköbro och vart där ute en stund. Sedan hem och mysa hela kvällen. Somnade på soffan så klart.. Underbar lördag. Idag är det söndag och imorgon åker Anders hem.. fan att helgen ska gå så fort. Tycker inte om det. Men nästa gång jag träffar honom är uppe i Sundsvall för då ska jag och sizz åka upp dit för att festa lite :-) Kul ska det bli.

Men nu ska jag göra mig i ordning sen bär det nog iväg på en morgonpromenad, om jag får med mig gubbarna vill säga.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer