onsdag 5 november 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Kärleksallen.

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

---------------

1. Jag är totalt beroende av tuggummit Extra och det får absolut inte vara någon annan smak än fruit (de gröna).

2. Min käraste ägodel är min dator (så klart!) när vi pratar om materiella saker.

3. Jag är en prylnörd och vill helst ha det senaste hela tiden.

4. Jag är pedantisk när det kommer till mitt hem. Allt har sin plats och fan för den som ändrar på det.

5. Jag kollar nästan aldrig på tv.

6. Jag kan sitta i timmar och planera mitt framtida hem (den dagen jag har ett hus). Tröttnar aldrig! Jag kan surfa runt på nätet för inspiration i tid och otid för detta ändamål.

7. Jag älskar att bli kliad på ryggen. Mjaaauuuu :-)

Jag utmanar:
Natha
Evamy
CarlssonKarlsson
Inspiration & design
IntebaraMia
Maria
MesaMou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer