fredag 7 november 2008

Miss Tired

Snart ska jag krypa ner under täcket. Imorgon är det jobb som gäller igen... Får sovmorgon eftersom jag får skjuts med Malin, wonderful! Så egentligen behöver jag inte krypa ner under täcket ännu men har redan haft mitt kvällssamtal med Anders och av ren rutin brukar jag alltid gå och lägga mig när vi pratat klart. Idag blev det dock tidigare än vanligt men jag är väldigt trött så ska bara vänta in Christer som borde komma vilken minut som helst.

Bara en vecka kvar tills jag och sizz drar till norrland. Det ser jag fram emot :-) Både för att träffa min gubbe och för att få komma till Sundsvall, det var över ett år sen jag var där sist. Älskar den staden, så mysig och vacker. På lördagen ska vi iaf åka och hälsa på Ylva och P.A, åka till mormors grav och sedan ska vi (måste) äta på stekhuset. Underbar mat.

På tal om mat så har mamma bjudit oss (läs mig, Kevin, Jessica och Henrik) på Värdhuset nu ikväll. Det var väldigt trevligt och god mat :-) Tack så mycket underbara mamma!

Godnatt!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer