fredag 21 november 2008

Fredag

Vad sur jag blir!
Hade skrivit ett jättelångt inlägg och så blev det nån knäppt med blogger när jag skulle publicera. Gaah!
Så nu blir det ett kortare inlägg istället...

Igår var Peter över hit. Vi käkade tacos och busade med Kevin. Det var trevligt :-) Åt så jag trodde jag skulle spricka, men det går inte att göra på något annat sätt när man äter tacos, det är så sjukt gott!

Idag ska jag och Emelie ha en riktigt rolig dag!

Är lite trött... blev ett långt samtal med Anders igår. Somnade inte förrän vid 12-tiden och då hade vi pratat i över 3 timmar. Förstår inte att vi har så mycket att prata om :-P haha

I helgen blir det mys med min plutt. Första helgen på länge som det är bara han och jag. Kanske baka lite pepparkakor, åka snowracer och mysa i soffan.. Det låter som en toppen helg tycker jag.

Men nu ska jag göra mig i ordning och äta lite frukost.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer