torsdag 13 november 2008

En liten myra


Plutten är inge kry alls stackarn så jag ringde Christer och bad honom vab'a imorgon så Henrik slipper ha Kevin när han är så här hängig. Kan bli lite för mycket när han aldrig haft Kevin själv så länge. Så Christer kommer på förmiddagen sen så åker jag och sizz till Sundsvall. Wonderful! Ska bli så härligt att åka bort ett par dagar, speciellt när man får åka till Anders ;-)

Nu äter plutten lite macka och kex innan det är dax för honom att krypa ner under täcket och sova för natten. Själv ska jag försöka hinna med allt jag inte hunnit under dagen. Jag och Emelie kom iväg ner till Bettans och pluggade iaf 1½ timme så det var ju bra, vi fick iaf lite gjort. När vi väl kommit igång och börjat få kläm på sakerna så måste vi sluta plugga... Nu blir det inget plugg förrän på tisdag men då jäklar ska vi få mycket gjort förhoppningsvis.

Imorgon kväll blir det middag hos Henke och Stina, det ska bli riktigt kul :-) Gubben min ska laga mat och då blir det garanterat gott, även om det lät lite... konstigt :-P hehe
På lördag blir det tacosbuffé och bowling :-)

jag & anders

Go'kväll!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer