måndag 3 november 2008

Kvällstankar


Funderar jag mycket? Ja möjligt.. men mindre nu än förr måste jag erkänna. Finns inte så mycket att fundera på just nu, allt känns ju bra, eller iaf mer eller mindre. Det går bra i skolan när man väl vet vad man ska göra, lillen fick vara en hel dag på dagis utan att de ringde, jag är kär! och det är inte så mycket bråk och tjaffs runt omkring en som det var för bara några månader sedan. Ja livet är ganska hyffsat just nu men helst vill jag att det ska vara 6-8 månader längre fram i framtiden om jag bara visste vad som väntar då... Kommer jag flytta? Ja det kommer jag garanterat att göra, det har jag redan bestämt mig för, det bestämde jag mig redan för när sizz och Henrik berättade att de skulle flytta. Då bestämde jag mig för att inte bli kvar i Gimo längre än tills min utbildning är klar, vilket är i maj nästa år. Sedan bär det iväg... Min första tanke var att flytta till Arbrå dit sizz och Henrik ska flytta men vissa möten de senaste månaderna har självklart fått mina tankar på annat håll.
Nu börjar jag fundera igen.. någon hör säkert mina tankar 30 mil bort...

Imorgon blir det plugga hela dagen. Nu har jag lite koll på vad som ska göras den närmsta tiden men det kommer bli stressigt de här sista 1½ månad som är kvar av läsåret.
Aja det måste gå, bara att bita ihop.
Trevlig kväll allesammans.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer