tisdag 11 november 2008

Struktur!


Nu börjar det kännas som det börjar bli ordning på skolan, finally! Efter allt strul med lärare osv är det skönt att nästan allt är fixat. Det kommer garanterat bli en stressig månad framöver när jag ska läsa 3 kurser samtidigt men det gäller som sagt bara en månad och nu när jag och Emelie pluggar tillsammans går allt mycket smidigare.
Imorgon blir det plugg med Emelie igen, sedan ska jag upp till skolan och skriva prov.

Vill tipsa om denna roliga sida. De har verkligen hur roliga saker som helst. Hade jag inte haft köpförbud hade jag nog kunnat beställa ett och annat ;-)

Så lycklig som jag är nu var det längesen jag var. Allt känns så bra just nu :-)
Wonderful!

Nu ska jag och Kevin lägga pussel en stund innan det är dax för honom att äta kvällsmat och sen sova.

Go'kväll!

/jonna

4 kommentarer:

  1. Så dator räknas inte med i köpförbudet? :P

    SvaraRadera
  2. datorn är inget kontantköp så därför räknas den inte med :P

    SvaraRadera
  3. haah ja då verkar de ju inte så jobbigt med köpförbud för din del då :P

    SvaraRadera
  4. Mmm visst jag tar ju allt på avbetalning när jag handlar. Eller inte. Det här är första avbetalningen jag har.

    SvaraRadera

Kommentarer