torsdag 6 november 2008

Förklaring

Det är många som undrat varför jag hade ångest (läs har). Förklaringen till detta är denna;
Jag har köpt mig en Sony Vaio. Idag fick jag hem den.
Den är underbar. Helt jäkla underbar. Bättre än min stationära.
Det blev helt enkelt så att den stationära fick åka in i klädkammaren, nedpackad. Där kommer den nog få stå ett tag också för jag är kär i min nya dator, den är perfekt och jag behöver ingen annan än den här. Den stationära kommer att bli kvar och antagligen kommer den i bruk i framtiden (när familjen växt på sig lite hehe).

Men som sagt, ångesten finns där för det är ingen billig dator. Men jag har gjort en deal med mig själv och det bara är så att jag måste fullfölja denna deal annars kommer det bli problem.

Anders, du är en underbar människa!
Tack för allt du sagt de senaste dagarna och förlåt att jag inte lyssnat på dig.
Men du kommer aldrig få säga; "Vad var det jag sa" sorry gubben :-P
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Vad har hänt annars idag då?
Jo jag och Emelie har varit på Bettan och pluggat ett par timmar.
Imorgon ska vi vara här hemma eftersom jag har tvättstugan.
Härligt att plugga tillsammans med någon, känns mycket bättre att ha någon att bolla uppgifterna med.

Nu ska jag tvätta av min pojk som ätit risifrutti till kvällsmål, han är kladdig!!

Gokväll!

/jonna

3 kommentarer:

  1. Åh en sån vill jag också ha! Vad fick du ge för den? Beställde du den på internet eller?

    SvaraRadera
  2. Jag beställde den från netonet och den kostade 11990, finns i vit, svart, rosa och brun. Helt underbar dator :-)

    SvaraRadera
  3. ja det ska bli skönt att komma hem när bebisen kommer. Sen får vi se hur många månader vi är hemma. I augusti lär vi infinna oss på ett ställe dit hockeyn tar oss!

    SvaraRadera

Kommentarer