lördag 22 november 2008

fortfarande Lördag

Klockan är strax ett och jag har redan hunnit med mycket idag. Jag, pappa och Kevin for iväg till Gränby och storhandlade, pappa passade på att köpa julklapp till Kevin. Han blir inte ett dugg bortskämd mitt barn, nej nej :-) Sen fick han ett 3 pack med bilar som han sitter och leker med just nu.

Resten av den här dagen ska vi nog mest ta det lugnt tror jag. Får se vad klockan är när Kevin har sovit, är den inte för mycket så knallar vi nog upp till Vreta och åker lite snowracer. Måste nog införskaffa en pulka också tror jag.

Jag vill börja julpynta snart!! Jag tycker det är så mysigt när man får upp en massa krussedull i hemmet, det känns alltid så ombonat och hemtrevligt ut.
Ska inte köpa så mycket julpynt i år utan det får bli det från förra året, ska nog bara inhandla en till julstjärna för jag har bara en svart. Så det blir en i köket, en i vardagsrummet och en i sovrummet :-) Längtar tills jag får plocka upp granen också men det dröjer ju.. sen ska man ju inte vara hemma över jul så egentligen spelar det inte så stor roll om den kommer upp eller inte men för Kevins skull gör jag det oavsett (eller är det för min egen skull?).

Kanske man har tjänat 1000 kr idag, va gött det skulle vara!

Nu ska jag och Kevin köra bilrace :-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer