söndag 16 november 2008

Vet du vad du har Hedlund?

Taskig tajming!


Sundsvall var helt underbart. Har haft en mysig, rolig och trevlig helg hos Anders. Fredagen spenderade vi på hemmaplan med att kolla på film bland annat. Lördagen var vi på vift istället, först var vi ner i Birsta och köpte blommor till mormors grav, sedan upp till graven och sedan vidare till Sörberge för att hälsa på Ylva och P.A. Efter det åkte vi ut till Matfors för att hämta upp Henke och Sonny. Vi hade bestämt oss för att bowla i stan men eftersom det var fullbokat där drog vi ut till Birsta och bowlade där istället. Vem vann? Jo jag så klart :-) Bästa genomsnittet på 99 hahaha. Nej det gick inge vidare alls men kul hade vi. Stina mötte upp oss där och sedan åkte vi ner på stan för att käka. Ja alla fick äta utom jag... funkade inte så bra för personalen där så allt slutade med att jag fick en doggy-bag med gratis pizza, helt okej ändå. Tur att man inte var så hungrig.
Efter att vi "ätit" så åkte vi ut till Henke och Stina, där vi blev extremt utsatta för fotoblixtrar, men kul var det.

Idag vaknade jag vid 7-tiden och hade väääldigt ont i halsen vilket resulterade i att Anders skjutsade mig till akuten och där visade det sig att jag fått halsfluss, mindre kul men nu har jag iaf fått pencillin så förhoppningsvis mår man bättre snart.
Här hemma har jag även en liten plutt med vattkoppor så ingen av oss är speciellt pigga nu inte, så Kevin blir hemma från dagis hela veckan och jag lär nog inte få så mycket gjort hur som helst.

Har som sagt haft en underbar helg.. men ville inte åka ifrån min gubbe :'( saknar honom redan. Helgen gick alldeles för fort. Men om 10 dagar kommer han hit igen och hittills har dagarna gått fort så det fortsätter väl så förhoppningsvis :-)

Jonna är kär!

Go'kväll.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer