onsdag 26 november 2008

Imorgon är idag igår.

Åh vad jag längtar till imorgon, då kommer gubben min hit :-) Det har jag väntat på i snart 2 veckor. Men samtidigt som det är jobbigt att längta är det skönt att sakna. Åh vad mysigt det kommer bli att ha honom här!

Jag hoppas faktiskt att snön ligger kvar till i helgen för då ska vi nog knalla upp till Vretabacken och åka lite snowracer/pulka. Morfar har lovat att titta efter en pulka idag, känns som det är bättre att Kevin åker i en sån istället för snowracern även om han älskar det.

Allt löste sig iaf igår (och idag). Kevin var inge mer röd sen och på bvc sa de att det inte var något att oroa sig för. Hon tyckte inte att det lät som en allergisk reaktion, så då får vi hoppas att det inte var så.

Idag har jag hunnit gjort klart ännu 2 inlämningsuppgifter så nu är det bara en kvar + 1 hemexamination och de borde jag hinna med att göra imorgon. Men kom precis på att jag och Emelie måste hinna med att göra klart inlämninguppgiften i fekB också (gaaaah!!) hade glömt bort den. Aja, den borde inte ta för lång tid tycker jag, vi hann ganska långt på den förra veckan så. Strax ska jag klä på mig och knalla upp till skolan för att skriva prov i ecdl c, men först måste jag få i mig lite lunch känner jag.
tycker om honom!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer