måndag 29 december 2008

Julafton - i repris

Jag har haft lite av en egen julafton så här i efterhand, alltså unnat mig själv lite saker. Som igår vann jag (läs Anders) mig en "ipod-classic" på tradera. Nice! Är lite trött på min "ipod-shuffle" eftersom man inte ser namn på låtar eller artister, men om ca.7-10 dagar får jag hem min nya :-) Nöjd!

Idag blev det även en tur ner på centrum i Sundsvall. Hittade lite grejer faktiskt; en jacka från frk, 2 sjalar från Indiska och en tjocktröja från Stadium. Sen köpte jag och Anders ett set med handdukar och även ett nytt sängklädesset från Hemtex, riktigt fina.

Nu sover plutten, Jennifer spelar wii, Anders ligger på soffan och jag ska strax plocka undan lite i köket och diska upp inför middagen. Trivs som fisken i vattnet :-) Perfekt!

Snart nytt år.. dax att börja slipa på alla nyårslöften som man ska bryta ;-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer