måndag 15 december 2008

Ett snabbt inlägg

jag & plutten i lördags kväll när han hade feber och var hängig.

Ska bara skriva ett par korta rader innan jag ska kasta mig ner i böckerna inför fekB-provet idag. Har så sjukt ont i magen inför det här provet och är fruktansvärt förbannad över hur kursupplägget har varit. Jag vet att jag skulle klara ett VG i företagsekonomin om allt funkat som det skulle. Vi har fortfarande inte fått bekräftat att provet verkligen är idag ens. Thorengruppen har varit en stor besvikelse när det kommer till den här kursen.

Men hur som helst, provet ska skrivas och det kommer inte gå bra alls, det vet jag redan. Ska nu sätta mig ner och gå igenom bokslut lite mer ingående.

Saknar gubben min redan. Men nu är det bara 8 dagar tills vi ses igen och då blir det en lång visit :-) Wonderful!

/jonna

1 kommentar:

  1. vilken mysbild.. jag vill också ha mitt barn hos mig nu!! :)

    SvaraRadera

Kommentarer