måndag 8 december 2008

Måndagsbarn

lillskrutten min

Jahopp idag har man pluggat som en idiot rent ut sagt. Har hunnit med lite, imorgon är det dock desto mer att göra. Har varit upp på handledning nu på dan också, men blev mest förvirrad så jag gick vid halv 3 redan.

Nu har jag varit och hämtat Kevin från dagis men jag fick inte med honom hela vägen hem. Mormor stack ut armarna och tog upp honom ur vagnen när gick förbi så han blev kvar där :-P Men de kommer nog in hit snart eftersom vi ska äta middag alldeles strax.

Usch vad jag längtar tills den här terminen är över, bara 2 veckor kvar nu. Skööönt! Jag hoppas verkligen att saker och ting flyter på bättre efter nyår när det gäller skolan.

Jag längtar tills jag får bli norrlänning :-)
Ska bli så underbart att bli sambo med Anders och komma från Gimo.
Wonderful!

Ha en trevlig kväll

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer