fredag 5 december 2008

5 december 2008

Åh bara en vecka kvar tills gubben kommer hit igen :-) Härligt!

Idag fick jag "sovmorgon", iaf till halv åtta. Det var ett tag sen jag sov så länge så det var helt okej. Kevin vaknade dock 2 gånger i natt igen men jag slapp iaf kliva upp den här natten :-)

Igår skrev jag en "att-göra-innan-flytt"-lista eftersom mycket behöver göras långt innan det är dax att flytta fysiskt. Allt som ska sägas upp måste sägas upp minst 3 månader innan och Kevin behöver ställas i dagiskö osv. Det är mycket att tänka på så en lista är ett måste. Åh vad jag längtar tills det är dax, "bara" 6 månader kvar tills jag får bo tillsammans med min älskling. Underbart!

Men nu ska jag göra mig i ordning för att gå till Emelie och plugga.

Ha en trevlig fredag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer