tisdag 9 december 2008

Destination unknown

Trots en mage som känts som ut och in idag så har jag fått mycket gjort. Har bara en sista uppgift kvar på hemexaminationen som ska lämnas in imorgon sen är den klar. Sen är det 2 uppgifter kvar den här veckan att göra så jag ska nog hinna med utan några problem. Men måste även hinna med att plugga företagsekonomi då jag ska tenta av hela kursen på måndag. I helgen lär det ju inte bli så mycket plugg eftersom Anders kommer hit då.

Imorgon har jag mycket att stå i förrutom plugget. Kommer bli många telefonsamtal men skönt när det är gjort sen.

Har funderat mycket på det här med flytten. Samtidigt som jag tycker att det ska bli så jäkla skönt att komma härifrån och få bo med Anders så är jag väldigt rädd.. Hade det varit för 2 år sedan, innan jag hade Kevin, så hade det inte varit några problem. Jag var aldrig rädd för att testa något nytt när det bara handlade om mig. Nu är det ett svårare beslut att ta eftersom jag har lilla plutten att tänka på i första hand. Men jag tror han kommer få det jättebra där uppe. Han tycker om Anders jättemycket och Anders är jättebra med Kevin så där är det absolut inga problem. Det är bara jag som är rädd som sagt...

Strax ska jag stoppa plutten i säng men först ska vi mysa en stund framför tvn :-)

Go'kväll!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer