fredag 19 december 2008

En gåva till mig själv

På måndag ska jag klippa mig!! Helt jäkla underbart ska det bli. Jag har inte tagit mig råd till det sedan i somras och mitt hår mår inte bra så det är fan på tiden. Det blir inga stora förändringar utan mest toppa håret och klippa ur det lite. Möjligtvis vågar jag på mig någon förändring men inga drastiska saker som att klippa av mig håret igen, never! Jag trivs i långt hår nu för tiden och det är alldeles för tidskrävande att spara ut håret igen.
Så på måndag ska jag ge Studio Mickan en chans, sviker tyvärr Petra på Olssons som är min favorit frisör. Men jag har goda förhoppningar om att bli nöjd hos Mickan också :-)

Jag är såå trött idag. Sov 2 timmar på förmiddagen, inte speciellt bra, men det var ändå sömn. Blev inget stan för mig idag då jag inte mår hundra. Vet inte riktigt vad det är med mig.. har ont i låren och känner mig allmänt seg.

Var förbi farmor och fikade lite efter jag varit och handlat, fick med mig nya kläder hem till Kevin som min pappa hade köpt. Jättetuff tröja och ett par snygga byxor till lillen :-)
Sedan var jag in till mamma och fikade också (mycket fika idag), Inger och Nenne var där. Sedan fixade jag det sista med tvätten eftersom Christer och plutten har däckat inne i mitt sovrum.

Nu vill jag åka till Norrland för att vara med min gubbe. Ska bli så härligt att flytta dit men det är så långt kvar tills dess :'( Kommer inte sakna distansförhållandet alls när vi väl flyttat ihop. Härligt att få somna och vakna tillsammans varje dag, det saknar jag mest just nu.

Nu ska jag plocka lite här hemma...

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer