torsdag 5 november 2009

Aj aj aj, det bultar och det bankar

gullrumpan min :)


Huvudet har varit en katastrof hela eftermiddagen idag. Det vart inte bättre förrän jag hade tagit mig ett bad och slappnat av en stund som det äntligen släppte.

Dagen har varit produktiv, som de flesta dagarna är nu för tiden.
Jag började dagen med prov i matematik. Det kändes som det gick hyffsat. Bara en uppgift som jag kände mig osäker på.
Sedan spenderade jag ett par timmar med att plugga historia. Klockan gick fort och så var det dags för svenska. Då skulle vi få en skrivuppgift på klassikern som vi läst. Skrivkramp fick jag då men även det kändes som det gick ganska bra.

Syrran och Henrik tittade förbi här på kvällskanten. De var på väg till Ylva och P.A. Så vi fikade lite och höll samtidigt ögonen på hockeyn. Sverige vann.. men det var bra nära att Tjeckien fick in ett mål där i slutet. Lite nervpirrande sista period :)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och sexstrejka mot min karl som har somnat på soffan alldeles för ofta senaste tiden. Fast det är iofs helt fel tillvägagångssätt... då förlorar ju jag på det också.. måste nog klura lite på det där ;)

Imorgon ska jag plugga hemifrån. Skööööööönt!





go'natt
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer