tisdag 17 november 2009

Dåligt... jag vet!

Få, tråkiga och totalt ointressanta uppdateringar har det varit i bloggen på sista tiden. Ber om ursäkt för detta! All min tankekraft är förbrukad innan jag får tid att sätta mig här framför datorn. Oftast stänger jag av hela hjärnverksamheten och sätter mig som ett dregglande (bara hypotetiskt) kollo i soffan och slötittar på tv tills det är dags att krypa ner under täcket. Men det är inte så långt kvar av den här terminen nu, skönt! och nästa termin ska jag lägga upp mina studier annorlunda så jag slipper ha så här jobbigt i slutet för det tar all min energi och det är inte speciellt uppiggande att behöva stressa halvt ihjäl sig de sista veckorna i skolan varje termin. Nej tack!

Imorgon väntar NP i SvB. Kommer sitta instängd i ett klassrum från 08.30 till 14.00 (med 30 min lunch).. tror ni man kommer vara trött i huvudet då? Jaooo.. skulle nog chansa på det. Men resten av morgondagen tänker jag slöa och titta på film med min skrutt. Han är helt tokig i film, han tjatar om att få titta på film från att han vaknar tills att han går och lägger sig i stort sett. Idag har han hunnit byta film fyra-fem gånger under eftermiddagen. Han tröttnar fort om det är något han absolut inte vill se, men favoriterna är; Pettsson och Findus - Tomtemasiken, Bilar, Rory Racerbil och Shrek :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen och sova så man är utvilad inför morgondagen.

Jag SKA bättra mig, jag lovar ;)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer