lördag 28 november 2009

Lussekatter & en vän

Det har varit en lång dag idag, jag är trött men ska försöka hålla mig vaken en stund till.
På förmiddagen åkte vi till Birsta för att inhandla bland annat golv till hallen. När vi kom hem började Anders med att lägga golvet och jag diskade, fixade tvätten och bakade lussekatter :)


Nu är snart golvet klart och lussekatterna smakade bra. Ska ge en påse till min svärmor, som jag lovat ska få. Hon brukar alltid ge oss bullar så jag måste ju bjuda tillbaka lite nudå.

Har pratat i telefon med en vän nu på kvällskanten. Det är så skönt att ibland glömma nuet och leva lite i det förflutna, prata minnen och skratta. Tack för en härligt pratstund J, du är en sån underbar vän!

Jag ska nog krypa upp i soffan nu och läsa de sista kapitlen i min roman som jag ska skriva uppsats om på svenskan. Den är både bra och jobbig att läsa, den handlar nämligen om en mamma som förlorar sin ena son i en olycka. Många tårar har jag fällt när jag läst den :(

ps. bilder på hallen kommer förhoppningsvis imorgon när de där fula bilderna som ligger på minneskortet är borttagna.

Go'kväll

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer