söndag 22 november 2009

Projektet

En liten uppdatering på den fronten behövs verkligen.. det har som sagt varit dåligt med tid och hela projektet har legat på is mer eller mindre tyvärr.

Den här helgen har jag släppt allt vad skola heter och bara gjort nyttigt och spenderat tid med familjen. Precis vad jag behövde för nu har jag hittat gnistan igen :)
Både igår och idag har jag varit ute på långpromenad med Shira (det brukar vara svärmor som tar ut henne på långopromenaderna eftersom Shira är hos henne under veckorna då jag och Anders är i skolan). Det var riktigt skönt kan jag lova och våran lilla fis är så lydig så det är inte problem att gå i snabb takt med henne nu för tiden. Hon är ju en hund som behöver mycket motion och hon har även en matte som behöver det så det passar ju bra ;) I vanliga fall har det varit Anders som tagit ut henne för jag hade totalt tappat motivationen för promenader, men nu har jag som sagt hittat tillbaka och det känns skönt.

Till våren hoppas jag att jag ska bli bättre på att planera min studietid och familjetid så att jag kan få tid till att simma, för den här terminen har jag verkligen inte hunnit med det. Hur som helst, det återstår att se hur man kan lägga upp tiden till våren.

Imorgon ska iaf skolböckerna komma fram för jag har massor att göra. Det märks verkligen att man är inne på sista månaden i skolan nu för allt hopar sig och man får kämpa ärslet av sig för att hinna med. Min "att-göra-lista" ser ut som följande:

- Uppgift 1 Historia A (24/11)
- Prov i SvB (modernism) (27/11)
- Nationella i EngB (30/11 + 3/12)
- Uppgift 2 Historia A (4/12)
- Prov 4 i MaB (7/12)
- Test 3 i EngB (10/12)
- Inlämning av fördjupningsarb. i SvB (10/12)
- Uppgift 3 Historia A (11/12)
- Nationella i MaB (14/12)

Mycket stora uppgifter att göra och såå lite tid. Shiiiises! Men men.. det är bara att köra på och hoppas på det bästa ;) hehe

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen :)




kevin & pappa myser i soffan :)

jonna

2 kommentarer:

  1. Vad är det för projekt?

    SvaraRadera
  2. Du kan läsa om projektet under kategorin "projektet". Klicka på länken här till höger eller klicka på länken "projektet" under detta inlägg :)

    SvaraRadera

Kommentarer