söndag 15 november 2009

Slut på "lugnet"


Nu har ännu en helg passerat.. Har varit en ganska lugn helg, inga stora projekt överhuvudtaget förrutom städning osv.

Igår var Andreas och Mikaela här. Vi fikade och spelade "med andra ord". Det var riktigt roligt :-) Det är så kul att de har blivit tillsammans igen!




Hela veckan består av studier (så klart!). På onsdag är det nationella provet i SvB, det ser jag inte fram emot för jag har verkligen inte hunnit förbereda mig överhuvudtaget. Men det får gå som det går helt enkelt. Har två prov i veckan som väntar också; engB och maB, båda på torsdag. Det börjar dra ihop sig tidsmässigt nu och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med, ändå gör jag inget annat än pluggar i stort sett. Jobbigt det här! Så väntar exakt samma sak till våren. Pust och stön...

Jag har tyvärr inget roligare att komma med idag.
Återkommer imorgon med förhoppningsvis ett lite mer innehållsrikt inlägg ;)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer