onsdag 11 november 2009

En sån där dag...

.. när allt går segt, allt känns blää och det är motgångar.
Kevin är sjuk, jag är trött, Anders har huvudvärk, det är stressigt för jag har miljoner saker att göra och det har varit grått väder hela dagen.

Imorgon blir jag hemma med skrutten hela dagen eftersom han har blivit förkyld och hostar så in i norden. På fredag får Anders vara hemma.. Eftersom vi både verkligen måste vara i skolan får vi "slåss" lite om vem som ska ta vilken dag. Jag måste egentligen vara i skolan imorgon för jag har mycket att göra men Anders och de skulle lära sig att sätta på snökedjor imorgon och det får han absolut inte missa. Aja, så kan det vara.

Jag ser fram emot morgondagen :) Då får jag en möjlighet att hitta på en massa med min skrutt. Det har varit så mycket senaste tiden så jag har inte kunnat lägga ner all tid jag önskat på Kevin. Hoppas han är någorlunda pigg iaf så han orkar med att leka lite med mamma bara :) hehe

Hoppas alla har en trevlig kväll.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer