lördag 7 november 2009

Skitdag!

Usch vad den här dagen har varit jobbig.. Vill helst bara krypa ner under täcket så att det blir söndag istället :'(

I Birsta var det jobbigt för Kevin var trött och jag mådde illa. Sedan fick vi aldrig tag på våra favoritnudlar för de var slut överallt.
Väl hemma så fick vi i oss mat och stuvade Kevin i säng efter att han fått lite alvedon eftersom han var varm. Jag och Anders somnade på sängen och vaknade inte förrän tio i fem när Jennifer kom och sa att Kevin var vaken.
Då klev Anders upp och började med middagen. Mindre trevlig överraskning i de krossade tomaterna från Euroshopper. Behöver inte gå in mer på det.
Så istället fick det bli pannkakor till middag, ungarna vart förtjusta över det men Kevin var jättegnällig och ledsen. Grät och grät.. sa att han ville bajsa men han gjorde inte det. Hård i magen igen då antagligen. Så han fick lite katrinplommonpuré så jag hoppas han är bättre imorgon.

Den som säger att det är lätt att vara förälder vet inte vad de snackar om! Vissa dagar vill man bara glömma..

Men nu är Kevin nedstoppad i sängen och Jennifer sitter på sitt rum. Nu är det lugnt och skönt. Jag ska plocka upp historiaböckerna och försöka komma nånvart med det trots att jag är helt omotiverad och trött. Jag vill sova!

Förlåt för detta gnällinlägg.. Man kan inte alltid ha bra dagar.

Jag ska försöka mig på en uppdatering på projektet imorgon istället + ta bilder på hallen.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer