söndag 8 november 2009

En bra start

Den här dagen har börjat tusen gånger bättre än vad gårdagen slutade (eller ja de sista två timmarna igår var underbara för då låg jag på soffan med min fina sambo och tittade på "Johan Falk - GSI"). Dagen började med att vi vaknade av att en liten busig tvååring kom och kröp upp mellan oss i sängen. Ännu en gång har han lyckats klättra ur spjälsängen så nu är det verkligen dags att vänja honom att sova utan ena spjälsidan. Tanken är att han ska få en ny säng snart, så fort ekonomin tillåter det. Då ska det byggas om igen, men då kommer han få en 90-säng så då har han att växa i (den är ju 2 meter lång så jag hoppas verkligen inte att han växer ur den inom en snar framtid).

Nu har vi haft en mysig frukost och jag ska sätta mig med historiaböckerna nu för jag har 2st A4a kvar att skriva på den här uppgiften. Pust! Uppgiften är riktigt knepig att formulera men jag ska nog få ihop något tillsist.


Imorgon väntar en dag med hemmastudier. Skönt! Ska även passa på att tvätta då det varit fullbokat i helgen.

Stressen är så svårhanterlig ibland då det är alldeles alldeles för mycket just nu. Men idag ska jag "låsa" in mig i sovrummet och jag hoppas jag får mycket gjort. Kevin är kry idag så det är skönt! Jennifer ska iväg till en kompis så det kommer nog bli ganska lugnt här hemma idag. Precis vad vi behöver.

Nej plugga var det.. inte skriva :-P Återkommer på eftermiddagen med uppdatering av projektet + bilder från hallen.

ps. Endast EN har skrivit om sig själv i min presentation. EN av ca.80 personer. Kom igen nu! Jag blir lite besviken faktiskt.. :-P


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer