söndag 1 november 2009

Vilken dag!

Lugn är det mest opassande ordet för den här dagen kan jag lova. Jag är så trött just nu att jag skulle kunna somna ståendes. Dock så sitter jag och kämpar för att hålla ögonlocken öppna en stund till.

Imorse städade vi undan lite i hallen för Mickan när hon skulle komma och tapetsera. När det var klart åkte vi ner till Tönnebro för att hämta skrutten. Underbart!! Som jag har längtat efter honom.

På vägen hem stannade vi i Hudiksvall och åt mat + handlade lite. Hittade nya kaffekoppar som jag kan visa senare...

När vi kom hem stoppade vi skrutten i säng och jag tittade nöjt på när Mickan fixade det sista med tapetseringen. Sååå bra det blev! Resten av dagen har Anders och jag fixat i hallen (läs Anders). Jag har tittat på Rory Racerbil med Kevin :)
Hallen blir alldeles underbar! Åh det känns så härligt när man börjat ett nytt projekt och resultatet blir precis vad man hoppats på. Nu återstår finliret.. men jag hoppas att allt ska vara klart till slutet av veckan (förrutom spotarna som ska inhandlas efter nästa lön). Sedan hoppas vi på att vi ska få byta golv i hallen eftersom vi måste skarva fult med list som det är nu. Vi har fått ny hyresvärd som tillträdde idag så får se om han går med på det ;)
Bilder på hallen kommer när det är klart.

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen för jag är så trött. Imorgon väntar pluggandet igen.. pust!



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer