torsdag 19 november 2009

Miss Opigg

om den här förkylningen bara vill släppa och gå i graven så skulle jag bli så lycklig! Jag har fått mycket gjort den här veckan och tanken är att jag ska få ännu mer gjort, men orken finns inte. Igår stöp jag ner i sängen strax efter nio, NIO!?! Nu imorse när jag vaknade kändes det inte som om jag sovit något alls.. :/ Blä!

Men men, det är bara att bita ihop. Idag ska jag börja dagen med prov i matematik B, sedan ska jag träffa Anso för att titta över historian lite och sedan är det svenskalektion innan jag avslutar dagen med med ett prov i engB.

Nej har inte tid att sitta här längre. Anders somnade om så ska gå och killa honom under fötterna nu :)

Ps. återkommer förhoppningsvis ikväll med en "riktigt" uppdatering.
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer